آ

  • آزمون ناپارامتری من ویتنی کاربرد روش‌های ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وب‌سایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 140-174]

  • آموزش و پرورش ابتدایی بررسی نگرش مدیران و معلمان مدارس در خصوص جایگاه موزه به عنوان یک رسانه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش: مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهر شیراز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 53-69]

ا

  • اجراگری «مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعه‌شناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]

  • اخلاق زیست محیطی بررسی عوامل فرهنگی و جامعه شناختی بروز پدیده حیوان آزاری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 227-251]

  • ادبیات پژوهش بوردیو در زمینۀ ادبیات: زمینه‎ها، سهم‌ها و نگرش‌ها [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 307-332]

  • ارتباطات ارتباطات، فرهنگ و توسعه؛ مروری بر آراء توسعه‌ای دکتر علی اسدی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-85]

  • ارتباطات بحران مولفه‌های سواد آب از منظر مدیران و روزنامه‌نگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 49-65]

  • ارتباطات خطر مولفه‌های سواد آب از منظر مدیران و روزنامه‌نگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 49-65]

  • ارتباطات سلامت تلویزیون و ارتباطات سلامت:فرا تحلیل پژوهش های ارتباطات سلامت داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-29]

  • ارزش درک شده تاثیرات اجتماعی و ارزش درک شده بر تمایل به خرید درون برنامه ای و مدت استفاده از برنامه های تلفن همراه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 71-90]

  • ارزشها کرونا و افزایش درگیری و تعارض در خانواده‌؟! [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 211-225]

  • ازدواج نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 227-249]

  • اَشکال زورگویی سایبری زورگویی سایبری: تعریف، تاریخچه و گونه‌شناسی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 149-172]

  • اصفهان تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 205-223]

  • اضطراب رابطه استفاده از شبکه‌های اجتماعی با سلامت روان دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 187-209]

  • اطلاعات سلامت تلویزیون و ارتباطات سلامت:فرا تحلیل پژوهش های ارتباطات سلامت داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-29]

  • اعتماد عمومی بررسی رابطه‌ی بین مصرف رسانه‌‌ای با سرمایه‌ی اجتماعی؛ مورد مطالعه: جمعیت فعال (15 تا 64 ساله) استان همدان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 253-280]

  • اعتماد نهادی بررسی رابطه‌ی بین مصرف رسانه‌‌ای با سرمایه‌ی اجتماعی؛ مورد مطالعه: جمعیت فعال (15 تا 64 ساله) استان همدان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 253-280]

  • افسردگی رابطه استفاده از شبکه‌های اجتماعی با سلامت روان دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 187-209]

  • اقناع تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-44]

  • الگوی مصرف طراحی مدل کیفی الگوی مصرف رسانه ای بر سبک‌زندگی خانواده ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 117-153]

  • انحراف اجتماعی بررسی عوامل فرهنگی و جامعه شناختی بروز پدیده حیوان آزاری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 227-251]

  • اینترنت رسانه‌های جهانی و هویت فرهنگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه کاشان) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 91-116]

  • اینستاگرام هواداری جهان-محلی: تحلیل صفحات هواداری ایرانی از سلبریتی‌های ورزشی جهانی در اینستاگرام [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 45-70]

  • اینستاگرام تحلیل انتقادی رسانه های اجتماعی: مطالعه موردی کارکردهای تلگرام و اینستا گرام بر مبنای نظریات مکتب فرانکفورت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 175-193]

  • اینستاگرام اثر تبلیغات افراد مشهور بر دل‌بستگی دنبال‌کننده‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 173-198]

ب

  • بازنمایی بازنمایی خروج امریکا از برجام در روزنامه‌های ایران: تحلیل گفتمان انتقادی اخبار روزنامه های کیهان، رسالت، شرق، و اعتماد [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 11-46]

  • برجام بازنمایی خروج امریکا از برجام در روزنامه‌های ایران: تحلیل گفتمان انتقادی اخبار روزنامه های کیهان، رسالت، شرق، و اعتماد [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 11-46]

  • برجسته‌سازی تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-44]

  • برندهای انسانی اثر تبلیغات افراد مشهور بر دل‌بستگی دنبال‌کننده‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 173-198]

  • بندر امن از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 245-260]

  • بوردیو پژوهش بوردیو در زمینۀ ادبیات: زمینه‎ها، سهم‌ها و نگرش‌ها [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 307-332]

  • بوردیو بوردیو و مسأله نئولیبرالیسم [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 87-102]

  • بیگانه‌گرایی دنیای دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان یزد در شبکه‌های اجتماعی مجازی: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 31-51]

پ

  • پایداری اجتماعی بررسی نقش رسانه های اجتماعی بر پایداری اجتماعی شهر تهران (مطالعه موردی منطقه 19 شهر تهران) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 251-270]

  • پژوهش اجتماعی بین نظریه، روش و سیاست: موضع رویکردها به تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-160]

  • پساانسانگرایی پساانسانگرایی، سایبورگ، و حافظه دیجیتال ایرانی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 121-147]

  • پلتفرم از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 245-260]

  • پوشش خبری نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 227-249]

  • پیش فرض تاثیر پیش فرض ها بر فهم از نگاه گادامر و نقش آن در زندگی روزمره انسان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-185]

  • پیش‌گیری سازوکارهای پیش‌گیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 91-112]

  • پیش‌گیری وضعی سازوکارهای پیش‌گیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 91-112]

ت

  • تاریخ پساانسانگرایی، سایبورگ، و حافظه دیجیتال ایرانی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 121-147]

  • تاریخچه زورگویی سایبری زورگویی سایبری: تعریف، تاریخچه و گونه‌شناسی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 149-172]

  • تبلیغات سازوکارهای پیش‌گیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 91-112]

  • تبلیغات اثر تبلیغات افراد مشهور بر دل‌بستگی دنبال‌کننده‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 173-198]

  • تبلیغات تجاری سازوکارهای پیش‌گیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 91-112]

  • تحقیق کاربردی کاربرد روش‌های ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وب‌سایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 140-174]

  • تحلیل تماتیک نقش روابط عمومی در تحقق دانشگاه دارای رسالت مسئولیت اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 97-120]

  • تحلیل گفتمان انتقادی ساخت‌شکنی تبلیغات تصویری حجاب در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-136]

  • تحلیل گفتمان انتقادی بازنمایی خروج امریکا از برجام در روزنامه‌های ایران: تحلیل گفتمان انتقادی اخبار روزنامه های کیهان، رسالت، شرق، و اعتماد [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 11-46]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 205-223]

  • تحلیل محتوا نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 227-249]

  • ترجیح قومی تبیین جامعه‌شناختی تأثیر مولفه‌های قوم گرایی بر مشارکت سیاسی شهروندان (مورد بررسی شده جمعیت نمونه ای استان بوشهر) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 199-225]

  • تعریف زورگویی سایبری زورگویی سایبری: تعریف، تاریخچه و گونه‌شناسی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 149-172]

  • تفکر استراتژیک بررسی روابط علی عوامل تاثیرگذار بر فرهنگ تفکر استراتژیک در سازمان تامین اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 67-96]

  • تکنولوژی ارتباطات، فرهنگ و توسعه؛ مروری بر آراء توسعه‌ای دکتر علی اسدی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-85]

  • تکنولوژی‌های نوین ارتباطی تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و خانواده: بررسی رابطه استفاده از رسانه های نوین و روابط والد-فرزندی در بین دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 71-89]

  • تلگرام تحلیل انتقادی رسانه های اجتماعی: مطالعه موردی کارکردهای تلگرام و اینستا گرام بر مبنای نظریات مکتب فرانکفورت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 175-193]

  • تلویزیون تلویزیون و ارتباطات سلامت:فرا تحلیل پژوهش های ارتباطات سلامت داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-29]

  • تلویزیون ماهواره‌ای رسانه‌های جهانی و هویت فرهنگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه کاشان) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 91-116]

  • تمایل به خرید درون برنامه ای تاثیرات اجتماعی و ارزش درک شده بر تمایل به خرید درون برنامه ای و مدت استفاده از برنامه های تلفن همراه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 71-90]

  • تهران طراحی مدل کیفی الگوی مصرف رسانه ای بر سبک‌زندگی خانواده ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 117-153]

  • توسعه ارتباطات، فرهنگ و توسعه؛ مروری بر آراء توسعه‌ای دکتر علی اسدی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-85]

  • توسعه پایدار بررسی نقش رسانه های اجتماعی بر پایداری اجتماعی شهر تهران (مطالعه موردی منطقه 19 شهر تهران) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 251-270]

ج

  • جامعه شناسی هنر «مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعه‌شناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]

  • جاوت و ادانل تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-44]

  • جذابیت بررسی نقش رسانه و روایت سازی در جذابیت خدمت وظیفه عمومی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-130]

  • جرم تبلیغاتی سازوکارهای پیش‌گیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 91-112]

  • جهانی‌شدن هواداری جهان-محلی: تحلیل صفحات هواداری ایرانی از سلبریتی‌های ورزشی جهانی در اینستاگرام [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 45-70]

  • جودیت باتلر «مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعه‌شناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]

چ

  • چارچوب بندی بازنمایی خروج امریکا از برجام در روزنامه‌های ایران: تحلیل گفتمان انتقادی اخبار روزنامه های کیهان، رسالت، شرق، و اعتماد [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 11-46]

ح

  • حافظۀدیجیتالی پساانسانگرایی، سایبورگ، و حافظه دیجیتال ایرانی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 121-147]

  • حکمرانی پلتفرمی از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 245-260]

  • حیوان آزاری بررسی عوامل فرهنگی و جامعه شناختی بروز پدیده حیوان آزاری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 227-251]

خ

  • خانواده کرونا و افزایش درگیری و تعارض در خانواده‌؟! [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 211-225]

  • خانواده طراحی مدل کیفی الگوی مصرف رسانه ای بر سبک‌زندگی خانواده ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 117-153]

  • خدمت سربازی بررسی نقش رسانه و روایت سازی در جذابیت خدمت وظیفه عمومی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-130]

  • خشونت بررسی عوامل فرهنگی و جامعه شناختی بروز پدیده حیوان آزاری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 227-251]

  • خود آرمانی مطالعه من آرمانی دانشگاهی و من واقعی دانشگاهی (نمونه مورد مطالعه: بخش جوان روزنامه خراسان) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-244]

  • خودرونوشته تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 205-223]

  • خوشایند سازی بررسی نقش رسانه و روایت سازی در جذابیت خدمت وظیفه عمومی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-130]

د

  • دانش‌آموزان بررسی نگرش مدیران و معلمان مدارس در خصوص جایگاه موزه به عنوان یک رسانه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش: مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهر شیراز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 53-69]

  • دانشجویان رسانه‌های جهانی و هویت فرهنگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه کاشان) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 91-116]

  • دانشگاه نسل چهارم نقش روابط عمومی در تحقق دانشگاه دارای رسالت مسئولیت اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 97-120]

  • دنیای مجازی رابطه استفاده از شبکه‌های اجتماعی با سلامت روان دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 187-209]

  • دنیای نوجوانان دنیای دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان یزد در شبکه‌های اجتماعی مجازی: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 31-51]

  • دیجیتال پساانسانگرایی، سایبورگ، و حافظه دیجیتال ایرانی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 121-147]

ر

  • رأی بی رأی تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-44]

  • رادیو و تلویزیون تحلیل رقابت بین رادیو و تلویزیون و رسانه‌های شبکه‌ای [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 271-278]

  • رسانه طراحی مدل کیفی الگوی مصرف رسانه ای بر سبک‌زندگی خانواده ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 117-153]

  • رسانه برساخت انگارۀ هنر دینی معاصر در مجلات تخصصی هنر دینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-44]

  • رسانه اثر تبلیغات افراد مشهور بر دل‌بستگی دنبال‌کننده‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 173-198]

  • رسانه‏ آموزشی بررسی نگرش مدیران و معلمان مدارس در خصوص جایگاه موزه به عنوان یک رسانه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش: مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهر شیراز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 53-69]

  • رسانه های اجتماعی تحلیل انتقادی رسانه های اجتماعی: مطالعه موردی کارکردهای تلگرام و اینستا گرام بر مبنای نظریات مکتب فرانکفورت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 175-193]

  • رسانه‌های شبکه ای تحلیل رقابت بین رادیو و تلویزیون و رسانه‌های شبکه‌ای [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 271-278]

  • رضایتمندی دانشجویان از وب‌سایت کاربرد روش‌های ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وب‌سایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 140-174]

  • رقابت تحلیل رقابت بین رادیو و تلویزیون و رسانه‌های شبکه‌ای [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 271-278]

  • رنج اجتماعی بوردیو و مسأله نئولیبرالیسم [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 87-102]

  • روابط چهره به چهره تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و خانواده: بررسی رابطه استفاده از رسانه های نوین و روابط والد-فرزندی در بین دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 71-89]

  • روابط حمایتی تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و خانواده: بررسی رابطه استفاده از رسانه های نوین و روابط والد-فرزندی در بین دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 71-89]

  • روابط عمومی نقش روابط عمومی در تحقق دانشگاه دارای رسالت مسئولیت اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 97-120]

  • روابط والدین-فرزندی تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و خانواده: بررسی رابطه استفاده از رسانه های نوین و روابط والد-فرزندی در بین دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 71-89]

  • روایت سازی بررسی نقش رسانه و روایت سازی در جذابیت خدمت وظیفه عمومی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-130]

  • روزنامه نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 227-249]

  • روزنامه بازنمایی خروج امریکا از برجام در روزنامه‌های ایران: تحلیل گفتمان انتقادی اخبار روزنامه های کیهان، رسالت، شرق، و اعتماد [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 11-46]

  • روش بین نظریه، روش و سیاست: موضع رویکردها به تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-160]

  • روش‌های آماری ناپارامتری کاربرد روش‌های ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وب‌سایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 140-174]

ز

  • زندگی روزمره تاثیر پیش فرض ها بر فهم از نگاه گادامر و نقش آن در زندگی روزمره انسان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-185]

  • زورگویی آنلاین زورگویی سایبری: تعریف، تاریخچه و گونه‌شناسی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 149-172]

  • زوگویی سایبری زورگویی سایبری: تعریف، تاریخچه و گونه‌شناسی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 149-172]

س

  • سازمان تامین‌اجتماعی بررسی روابط علی عوامل تاثیرگذار بر فرهنگ تفکر استراتژیک در سازمان تامین اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 67-96]

  • سایبورگ پساانسانگرایی، سایبورگ، و حافظه دیجیتال ایرانی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 121-147]

  • سبک زندگی طراحی مدل کیفی الگوی مصرف رسانه ای بر سبک‌زندگی خانواده ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 117-153]

  • سرمایه اجتماعی بررسی رابطه‌ی بین مصرف رسانه‌‌ای با سرمایه‌ی اجتماعی؛ مورد مطالعه: جمعیت فعال (15 تا 64 ساله) استان همدان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 253-280]

  • سلامت روان رابطه استفاده از شبکه‌های اجتماعی با سلامت روان دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 187-209]

  • سلبریتی هواداری جهان-محلی: تحلیل صفحات هواداری ایرانی از سلبریتی‌های ورزشی جهانی در اینستاگرام [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 45-70]

  • سنت کرونا و افزایش درگیری و تعارض در خانواده‌؟! [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 211-225]

  • سواد آب مولفه‌های سواد آب از منظر مدیران و روزنامه‌نگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 49-65]

  • سیستان و بلوچستان تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 205-223]

  • سیل خوزستان مولفه‌های سواد آب از منظر مدیران و روزنامه‌نگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 49-65]

ش

  • شاخص ذهنی بررسی نقش رسانه های اجتماعی بر پایداری اجتماعی شهر تهران (مطالعه موردی منطقه 19 شهر تهران) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 251-270]

  • شاخص عینی بررسی نقش رسانه های اجتماعی بر پایداری اجتماعی شهر تهران (مطالعه موردی منطقه 19 شهر تهران) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 251-270]

  • شبکه اجتماعی رابطه استفاده از شبکه‌های اجتماعی با سلامت روان دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 187-209]

  • شبکه های اجتماعی از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 245-260]

  • شبکه‌های اجتماعی مجازی دنیای دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان یزد در شبکه‌های اجتماعی مجازی: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 31-51]

ص

  • صمیمیت تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و خانواده: بررسی رابطه استفاده از رسانه های نوین و روابط والد-فرزندی در بین دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 71-89]

  • صنعت فرهنگ ساخت‌شکنی تبلیغات تصویری حجاب در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-136]

ط

  • طلاق نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 227-249]

ع

  • عامه «مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعه‌شناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]

  • علی اسدی ارتباطات، فرهنگ و توسعه؛ مروری بر آراء توسعه‌ای دکتر علی اسدی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-85]

ف

  • فراتحلیل تلویزیون و ارتباطات سلامت:فرا تحلیل پژوهش های ارتباطات سلامت داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-29]

  • فرهنگ ارتباطات، فرهنگ و توسعه؛ مروری بر آراء توسعه‌ای دکتر علی اسدی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-85]

  • فرهنگ هواداری هواداری جهان-محلی: تحلیل صفحات هواداری ایرانی از سلبریتی‌های ورزشی جهانی در اینستاگرام [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 45-70]

  • فقر جهان بوردیو و مسأله نئولیبرالیسم [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 87-102]

  • فهم تاثیر پیش فرض ها بر فهم از نگاه گادامر و نقش آن در زندگی روزمره انسان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-185]

  • فیلم ساخت‌شکنی تبلیغات تصویری حجاب در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-136]

  • فیلم دینی ساخت‌شکنی تبلیغات تصویری حجاب در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-136]

  • فیلم سربه‌مهر ساخت‌شکنی تبلیغات تصویری حجاب در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-136]

ق

  • قوم‌گرایی تبیین جامعه‌شناختی تأثیر مولفه‌های قوم گرایی بر مشارکت سیاسی شهروندان (مورد بررسی شده جمعیت نمونه ای استان بوشهر) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 199-225]

  • قوم مداری تبیین جامعه‌شناختی تأثیر مولفه‌های قوم گرایی بر مشارکت سیاسی شهروندان (مورد بررسی شده جمعیت نمونه ای استان بوشهر) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 199-225]

ک

  • کاربران از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 245-260]

  • کامیون تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 205-223]

  • کرونا کرونا و افزایش درگیری و تعارض در خانواده‌؟! [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 211-225]

  • کلان‌داده تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-44]

  • کلمات کلیدی: عصر رسانه‌های نوین تحلیل رقابت بین رادیو و تلویزیون و رسانه‌های شبکه‌ای [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 271-278]

گ

  • گادامر تاثیر پیش فرض ها بر فهم از نگاه گادامر و نقش آن در زندگی روزمره انسان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-185]

  • گرایش قومی تبیین جامعه‌شناختی تأثیر مولفه‌های قوم گرایی بر مشارکت سیاسی شهروندان (مورد بررسی شده جمعیت نمونه ای استان بوشهر) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 199-225]

  • گفتمان دنیای دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان یزد در شبکه‌های اجتماعی مجازی: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 31-51]

م

  • مدت استفاده از برنامه تاثیرات اجتماعی و ارزش درک شده بر تمایل به خرید درون برنامه ای و مدت استفاده از برنامه های تلفن همراه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 71-90]

  • مدرسه بررسی نگرش مدیران و معلمان مدارس در خصوص جایگاه موزه به عنوان یک رسانه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش: مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهر شیراز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 53-69]

  • مدرنیته کرونا و افزایش درگیری و تعارض در خانواده‌؟! [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 211-225]

  • مسئولیت اجتماعی نقش روابط عمومی در تحقق دانشگاه دارای رسالت مسئولیت اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 97-120]

  • مشارکت اجتماعی بررسی رابطه‌ی بین مصرف رسانه‌‌ای با سرمایه‌ی اجتماعی؛ مورد مطالعه: جمعیت فعال (15 تا 64 ساله) استان همدان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 253-280]

  • مشارکت سیاسی تبیین جامعه‌شناختی تأثیر مولفه‌های قوم گرایی بر مشارکت سیاسی شهروندان (مورد بررسی شده جمعیت نمونه ای استان بوشهر) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 199-225]

  • مصرف رسانه ای بررسی رابطه‌ی بین مصرف رسانه‌‌ای با سرمایه‌ی اجتماعی؛ مورد مطالعه: جمعیت فعال (15 تا 64 ساله) استان همدان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 253-280]

  • مطبوعات هنری برساخت انگارۀ هنر دینی معاصر در مجلات تخصصی هنر دینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-44]

  • معادلات ساختاری بررسی روابط علی عوامل تاثیرگذار بر فرهنگ تفکر استراتژیک در سازمان تامین اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 67-96]

  • معادلات ساختاری PLS تاثیرات اجتماعی و ارزش درک شده بر تمایل به خرید درون برنامه ای و مدت استفاده از برنامه های تلفن همراه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 71-90]

  • مکتب فراکفورت تحلیل انتقادی رسانه های اجتماعی: مطالعه موردی کارکردهای تلگرام و اینستا گرام بر مبنای نظریات مکتب فرانکفورت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 175-193]

  • منابع علمی اینترنت رسانه‌های جهانی و هویت فرهنگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه کاشان) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 91-116]

  • من واقعی مطالعه من آرمانی دانشگاهی و من واقعی دانشگاهی (نمونه مورد مطالعه: بخش جوان روزنامه خراسان) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-244]

  • موزه بررسی نگرش مدیران و معلمان مدارس در خصوص جایگاه موزه به عنوان یک رسانه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش: مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهر شیراز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 53-69]

  • میدان پژوهش بوردیو در زمینۀ ادبیات: زمینه‎ها، سهم‌ها و نگرش‌ها [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 307-332]

ن

  • نئولیبرالیسم بوردیو و مسأله نئولیبرالیسم [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 87-102]

  • نخبه «مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعه‌شناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]

  • نظریه بین نظریه، روش و سیاست: موضع رویکردها به تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-160]

  • نظریه داده بنیاد مولفه‌های سواد آب از منظر مدیران و روزنامه‌نگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 49-65]

  • نهاد آموزش عالی مطالعه من آرمانی دانشگاهی و من واقعی دانشگاهی (نمونه مورد مطالعه: بخش جوان روزنامه خراسان) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-244]

و

ه

  • هالۀ هنری «مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعه‌شناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]

  • هرمنوتیک تاثیر پیش فرض ها بر فهم از نگاه گادامر و نقش آن در زندگی روزمره انسان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-185]

  • همبستگی ناپارامتریک اسپیرمن کاربرد روش‌های ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وب‌سایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 140-174]

  • هنر برساخت انگارۀ هنر دینی معاصر در مجلات تخصصی هنر دینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-44]

  • هنر دینی معاصر برساخت انگارۀ هنر دینی معاصر در مجلات تخصصی هنر دینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-44]

  • هویت هواداری جهان-محلی: تحلیل صفحات هواداری ایرانی از سلبریتی‌های ورزشی جهانی در اینستاگرام [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 45-70]

  • هویت فرهنگی رسانه‌های جهانی و هویت فرهنگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه کاشان) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 91-116]