آ
-
آزمون ناپارامتری من ویتنی
کاربرد روشهای ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وبسایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 140-174]
-
آموزش و پرورش ابتدایی
بررسی نگرش مدیران و معلمان مدارس در خصوص جایگاه موزه به عنوان یک رسانه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش: مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهر شیراز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 53-69]
ا
-
اجراگری
«مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعهشناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]
-
اخلاق زیست محیطی
بررسی عوامل فرهنگی و جامعه شناختی بروز پدیده حیوان آزاری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 227-251]
-
ادبیات
پژوهش بوردیو در زمینۀ ادبیات: زمینهها، سهمها و نگرشها [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 307-332]
-
ارتباطات
ارتباطات، فرهنگ و توسعه؛ مروری بر آراء توسعهای دکتر علی اسدی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-85]
-
ارتباطات بحران
مولفههای سواد آب از منظر مدیران و روزنامهنگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 49-65]
-
ارتباطات خطر
مولفههای سواد آب از منظر مدیران و روزنامهنگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 49-65]
-
ارتباطات سلامت
تلویزیون و ارتباطات سلامت:فرا تحلیل پژوهش های ارتباطات سلامت داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-29]
-
ارزش درک شده
تاثیرات اجتماعی و ارزش درک شده بر تمایل به خرید درون برنامه ای و مدت استفاده از برنامه های تلفن همراه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 71-90]
-
ارزشها
کرونا و افزایش درگیری و تعارض در خانواده؟! [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 211-225]
-
ازدواج
نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 227-249]
-
اَشکال زورگویی سایبری
زورگویی سایبری: تعریف، تاریخچه و گونهشناسی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 149-172]
-
اصفهان
تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 205-223]
-
اضطراب
رابطه استفاده از شبکههای اجتماعی با سلامت روان دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 187-209]
-
اطلاعات سلامت
تلویزیون و ارتباطات سلامت:فرا تحلیل پژوهش های ارتباطات سلامت داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-29]
-
اعتماد عمومی
بررسی رابطهی بین مصرف رسانهای با سرمایهی اجتماعی؛ مورد مطالعه: جمعیت فعال (15 تا 64 ساله) استان همدان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 253-280]
-
اعتماد نهادی
بررسی رابطهی بین مصرف رسانهای با سرمایهی اجتماعی؛ مورد مطالعه: جمعیت فعال (15 تا 64 ساله) استان همدان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 253-280]
-
افسردگی
رابطه استفاده از شبکههای اجتماعی با سلامت روان دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 187-209]
-
اقناع
تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-44]
-
الگوی مصرف
طراحی مدل کیفی الگوی مصرف رسانه ای بر سبکزندگی خانواده ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 117-153]
-
انحراف اجتماعی
بررسی عوامل فرهنگی و جامعه شناختی بروز پدیده حیوان آزاری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 227-251]
-
اینترنت
رسانههای جهانی و هویت فرهنگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه کاشان) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 91-116]
-
اینستاگرام
هواداری جهان-محلی: تحلیل صفحات هواداری ایرانی از سلبریتیهای ورزشی جهانی در اینستاگرام [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 45-70]
-
اینستاگرام
تحلیل انتقادی رسانه های اجتماعی: مطالعه موردی کارکردهای تلگرام و اینستا گرام بر مبنای نظریات مکتب فرانکفورت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 175-193]
-
اینستاگرام
اثر تبلیغات افراد مشهور بر دلبستگی دنبالکنندهها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 173-198]
ب
-
بازنمایی
بازنمایی خروج امریکا از برجام در روزنامههای ایران: تحلیل گفتمان انتقادی اخبار روزنامه های کیهان، رسالت، شرق، و اعتماد [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 11-46]
-
برجام
بازنمایی خروج امریکا از برجام در روزنامههای ایران: تحلیل گفتمان انتقادی اخبار روزنامه های کیهان، رسالت، شرق، و اعتماد [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 11-46]
-
برجستهسازی
تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-44]
-
برندهای انسانی
اثر تبلیغات افراد مشهور بر دلبستگی دنبالکنندهها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 173-198]
-
بندر امن
از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 245-260]
-
بوردیو
پژوهش بوردیو در زمینۀ ادبیات: زمینهها، سهمها و نگرشها [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 307-332]
-
بوردیو
بوردیو و مسأله نئولیبرالیسم [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 87-102]
-
بیگانهگرایی
دنیای دانشآموزان دبیرستانی شهرستان یزد در شبکههای اجتماعی مجازی: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 31-51]
پ
-
پایداری اجتماعی
بررسی نقش رسانه های اجتماعی بر پایداری اجتماعی شهر تهران (مطالعه موردی منطقه 19 شهر تهران) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 251-270]
-
پژوهش اجتماعی
بین نظریه، روش و سیاست: موضع رویکردها به تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-160]
-
پساانسانگرایی
پساانسانگرایی، سایبورگ، و حافظه دیجیتال ایرانی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 121-147]
-
پلتفرم
از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 245-260]
-
پوشش خبری
نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 227-249]
-
پیش فرض
تاثیر پیش فرض ها بر فهم از نگاه گادامر و نقش آن در زندگی روزمره انسان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-185]
-
پیشگیری
سازوکارهای پیشگیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 91-112]
-
پیشگیری وضعی
سازوکارهای پیشگیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 91-112]
ت
-
تاریخ
پساانسانگرایی، سایبورگ، و حافظه دیجیتال ایرانی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 121-147]
-
تاریخچه زورگویی سایبری
زورگویی سایبری: تعریف، تاریخچه و گونهشناسی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 149-172]
-
تبلیغات
سازوکارهای پیشگیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 91-112]
-
تبلیغات
اثر تبلیغات افراد مشهور بر دلبستگی دنبالکنندهها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 173-198]
-
تبلیغات تجاری
سازوکارهای پیشگیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 91-112]
-
تحقیق کاربردی
کاربرد روشهای ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وبسایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 140-174]
-
تحلیل تماتیک
نقش روابط عمومی در تحقق دانشگاه دارای رسالت مسئولیت اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 97-120]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
ساختشکنی تبلیغات تصویری حجاب در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-136]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
بازنمایی خروج امریکا از برجام در روزنامههای ایران: تحلیل گفتمان انتقادی اخبار روزنامه های کیهان، رسالت، شرق، و اعتماد [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 11-46]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 205-223]
-
تحلیل محتوا
نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 227-249]
-
ترجیح قومی
تبیین جامعهشناختی تأثیر مولفههای قوم گرایی بر مشارکت سیاسی شهروندان (مورد بررسی شده جمعیت نمونه ای استان بوشهر) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 199-225]
-
تعریف زورگویی سایبری
زورگویی سایبری: تعریف، تاریخچه و گونهشناسی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 149-172]
-
تفکر استراتژیک
بررسی روابط علی عوامل تاثیرگذار بر فرهنگ تفکر استراتژیک در سازمان تامین اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 67-96]
-
تکنولوژی
ارتباطات، فرهنگ و توسعه؛ مروری بر آراء توسعهای دکتر علی اسدی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-85]
-
تکنولوژیهای نوین ارتباطی
تکنولوژیهای نوین ارتباطی و خانواده: بررسی رابطه استفاده از رسانه های نوین و روابط والد-فرزندی در بین دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 71-89]
-
تلگرام
تحلیل انتقادی رسانه های اجتماعی: مطالعه موردی کارکردهای تلگرام و اینستا گرام بر مبنای نظریات مکتب فرانکفورت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 175-193]
-
تلویزیون
تلویزیون و ارتباطات سلامت:فرا تحلیل پژوهش های ارتباطات سلامت داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-29]
-
تلویزیون ماهوارهای
رسانههای جهانی و هویت فرهنگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه کاشان) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 91-116]
-
تمایل به خرید درون برنامه ای
تاثیرات اجتماعی و ارزش درک شده بر تمایل به خرید درون برنامه ای و مدت استفاده از برنامه های تلفن همراه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 71-90]
-
تهران
طراحی مدل کیفی الگوی مصرف رسانه ای بر سبکزندگی خانواده ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 117-153]
-
توسعه
ارتباطات، فرهنگ و توسعه؛ مروری بر آراء توسعهای دکتر علی اسدی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-85]
-
توسعه پایدار
بررسی نقش رسانه های اجتماعی بر پایداری اجتماعی شهر تهران (مطالعه موردی منطقه 19 شهر تهران) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 251-270]
ج
-
جامعه شناسی هنر
«مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعهشناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]
-
جاوت و ادانل
تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-44]
-
جذابیت
بررسی نقش رسانه و روایت سازی در جذابیت خدمت وظیفه عمومی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-130]
-
جرم تبلیغاتی
سازوکارهای پیشگیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 91-112]
-
جهانیشدن
هواداری جهان-محلی: تحلیل صفحات هواداری ایرانی از سلبریتیهای ورزشی جهانی در اینستاگرام [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 45-70]
-
جودیت باتلر
«مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعهشناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]
چ
-
چارچوب بندی
بازنمایی خروج امریکا از برجام در روزنامههای ایران: تحلیل گفتمان انتقادی اخبار روزنامه های کیهان، رسالت، شرق، و اعتماد [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 11-46]
ح
-
حافظۀدیجیتالی
پساانسانگرایی، سایبورگ، و حافظه دیجیتال ایرانی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 121-147]
-
حکمرانی پلتفرمی
از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 245-260]
-
حیوان آزاری
بررسی عوامل فرهنگی و جامعه شناختی بروز پدیده حیوان آزاری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 227-251]
خ
-
خانواده
کرونا و افزایش درگیری و تعارض در خانواده؟! [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 211-225]
-
خانواده
طراحی مدل کیفی الگوی مصرف رسانه ای بر سبکزندگی خانواده ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 117-153]
-
خدمت سربازی
بررسی نقش رسانه و روایت سازی در جذابیت خدمت وظیفه عمومی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-130]
-
خشونت
بررسی عوامل فرهنگی و جامعه شناختی بروز پدیده حیوان آزاری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 227-251]
-
خود آرمانی
مطالعه من آرمانی دانشگاهی و من واقعی دانشگاهی (نمونه مورد مطالعه: بخش جوان روزنامه خراسان) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-244]
-
خودرونوشته
تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 205-223]
-
خوشایند سازی
بررسی نقش رسانه و روایت سازی در جذابیت خدمت وظیفه عمومی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-130]
د
-
دانشآموزان
بررسی نگرش مدیران و معلمان مدارس در خصوص جایگاه موزه به عنوان یک رسانه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش: مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهر شیراز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 53-69]
-
دانشجویان
رسانههای جهانی و هویت فرهنگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه کاشان) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 91-116]
-
دانشگاه نسل چهارم
نقش روابط عمومی در تحقق دانشگاه دارای رسالت مسئولیت اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 97-120]
-
دنیای مجازی
رابطه استفاده از شبکههای اجتماعی با سلامت روان دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 187-209]
-
دنیای نوجوانان
دنیای دانشآموزان دبیرستانی شهرستان یزد در شبکههای اجتماعی مجازی: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 31-51]
-
دیجیتال
پساانسانگرایی، سایبورگ، و حافظه دیجیتال ایرانی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 121-147]
ر
-
رأی بی رأی
تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-44]
-
رادیو و تلویزیون
تحلیل رقابت بین رادیو و تلویزیون و رسانههای شبکهای [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 271-278]
-
رسانه
طراحی مدل کیفی الگوی مصرف رسانه ای بر سبکزندگی خانواده ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 117-153]
-
رسانه
برساخت انگارۀ هنر دینی معاصر در مجلات تخصصی هنر دینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-44]
-
رسانه
اثر تبلیغات افراد مشهور بر دلبستگی دنبالکنندهها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 173-198]
-
رسانه آموزشی
بررسی نگرش مدیران و معلمان مدارس در خصوص جایگاه موزه به عنوان یک رسانه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش: مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهر شیراز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 53-69]
-
رسانه های اجتماعی
تحلیل انتقادی رسانه های اجتماعی: مطالعه موردی کارکردهای تلگرام و اینستا گرام بر مبنای نظریات مکتب فرانکفورت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 175-193]
-
رسانههای شبکه ای
تحلیل رقابت بین رادیو و تلویزیون و رسانههای شبکهای [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 271-278]
-
رضایتمندی دانشجویان از وبسایت
کاربرد روشهای ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وبسایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 140-174]
-
رقابت
تحلیل رقابت بین رادیو و تلویزیون و رسانههای شبکهای [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 271-278]
-
رنج اجتماعی
بوردیو و مسأله نئولیبرالیسم [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 87-102]
-
روابط چهره به چهره
تکنولوژیهای نوین ارتباطی و خانواده: بررسی رابطه استفاده از رسانه های نوین و روابط والد-فرزندی در بین دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 71-89]
-
روابط حمایتی
تکنولوژیهای نوین ارتباطی و خانواده: بررسی رابطه استفاده از رسانه های نوین و روابط والد-فرزندی در بین دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 71-89]
-
روابط عمومی
نقش روابط عمومی در تحقق دانشگاه دارای رسالت مسئولیت اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 97-120]
-
روابط والدین-فرزندی
تکنولوژیهای نوین ارتباطی و خانواده: بررسی رابطه استفاده از رسانه های نوین و روابط والد-فرزندی در بین دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 71-89]
-
روایت سازی
بررسی نقش رسانه و روایت سازی در جذابیت خدمت وظیفه عمومی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-130]
-
روزنامه
نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 227-249]
-
روزنامه
بازنمایی خروج امریکا از برجام در روزنامههای ایران: تحلیل گفتمان انتقادی اخبار روزنامه های کیهان، رسالت، شرق، و اعتماد [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 11-46]
-
روش
بین نظریه، روش و سیاست: موضع رویکردها به تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-160]
-
روشهای آماری ناپارامتری
کاربرد روشهای ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وبسایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 140-174]
ز
-
زندگی روزمره
تاثیر پیش فرض ها بر فهم از نگاه گادامر و نقش آن در زندگی روزمره انسان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-185]
-
زورگویی آنلاین
زورگویی سایبری: تعریف، تاریخچه و گونهشناسی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 149-172]
-
زوگویی سایبری
زورگویی سایبری: تعریف، تاریخچه و گونهشناسی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 149-172]
س
-
سازمان تامیناجتماعی
بررسی روابط علی عوامل تاثیرگذار بر فرهنگ تفکر استراتژیک در سازمان تامین اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 67-96]
-
سایبورگ
پساانسانگرایی، سایبورگ، و حافظه دیجیتال ایرانی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 121-147]
-
سبک زندگی
طراحی مدل کیفی الگوی مصرف رسانه ای بر سبکزندگی خانواده ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 117-153]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی رابطهی بین مصرف رسانهای با سرمایهی اجتماعی؛ مورد مطالعه: جمعیت فعال (15 تا 64 ساله) استان همدان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 253-280]
-
سلامت روان
رابطه استفاده از شبکههای اجتماعی با سلامت روان دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 187-209]
-
سلبریتی
هواداری جهان-محلی: تحلیل صفحات هواداری ایرانی از سلبریتیهای ورزشی جهانی در اینستاگرام [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 45-70]
-
سنت
کرونا و افزایش درگیری و تعارض در خانواده؟! [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 211-225]
-
سواد آب
مولفههای سواد آب از منظر مدیران و روزنامهنگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 49-65]
-
سیستان و بلوچستان
تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 205-223]
-
سیل خوزستان
مولفههای سواد آب از منظر مدیران و روزنامهنگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 49-65]
ش
-
شاخص ذهنی
بررسی نقش رسانه های اجتماعی بر پایداری اجتماعی شهر تهران (مطالعه موردی منطقه 19 شهر تهران) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 251-270]
-
شاخص عینی
بررسی نقش رسانه های اجتماعی بر پایداری اجتماعی شهر تهران (مطالعه موردی منطقه 19 شهر تهران) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 251-270]
-
شبکه اجتماعی
رابطه استفاده از شبکههای اجتماعی با سلامت روان دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 187-209]
-
شبکه های اجتماعی
از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 245-260]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
دنیای دانشآموزان دبیرستانی شهرستان یزد در شبکههای اجتماعی مجازی: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 31-51]
ص
-
صمیمیت
تکنولوژیهای نوین ارتباطی و خانواده: بررسی رابطه استفاده از رسانه های نوین و روابط والد-فرزندی در بین دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 71-89]
-
صنعت فرهنگ
ساختشکنی تبلیغات تصویری حجاب در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-136]
ط
-
طلاق
نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 227-249]
ف
-
فراتحلیل
تلویزیون و ارتباطات سلامت:فرا تحلیل پژوهش های ارتباطات سلامت داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-29]
-
فرهنگ
ارتباطات، فرهنگ و توسعه؛ مروری بر آراء توسعهای دکتر علی اسدی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-85]
-
فرهنگ هواداری
هواداری جهان-محلی: تحلیل صفحات هواداری ایرانی از سلبریتیهای ورزشی جهانی در اینستاگرام [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 45-70]
-
فقر جهان
بوردیو و مسأله نئولیبرالیسم [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 87-102]
-
فهم
تاثیر پیش فرض ها بر فهم از نگاه گادامر و نقش آن در زندگی روزمره انسان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-185]
-
فیلم
ساختشکنی تبلیغات تصویری حجاب در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-136]
-
فیلم دینی
ساختشکنی تبلیغات تصویری حجاب در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-136]
-
فیلم سربهمهر
ساختشکنی تبلیغات تصویری حجاب در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-136]
ق
-
قومگرایی
تبیین جامعهشناختی تأثیر مولفههای قوم گرایی بر مشارکت سیاسی شهروندان (مورد بررسی شده جمعیت نمونه ای استان بوشهر) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 199-225]
-
قوم مداری
تبیین جامعهشناختی تأثیر مولفههای قوم گرایی بر مشارکت سیاسی شهروندان (مورد بررسی شده جمعیت نمونه ای استان بوشهر) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 199-225]
ک
-
کاربران
از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 245-260]
-
کامیون
تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 205-223]
-
کرونا
کرونا و افزایش درگیری و تعارض در خانواده؟! [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 211-225]
-
کلانداده
تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-44]
-
کلمات کلیدی: عصر رسانههای نوین
تحلیل رقابت بین رادیو و تلویزیون و رسانههای شبکهای [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 271-278]
گ
-
گادامر
تاثیر پیش فرض ها بر فهم از نگاه گادامر و نقش آن در زندگی روزمره انسان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-185]
-
گرایش قومی
تبیین جامعهشناختی تأثیر مولفههای قوم گرایی بر مشارکت سیاسی شهروندان (مورد بررسی شده جمعیت نمونه ای استان بوشهر) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 199-225]
-
گفتمان
دنیای دانشآموزان دبیرستانی شهرستان یزد در شبکههای اجتماعی مجازی: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 31-51]
م
-
مدت استفاده از برنامه
تاثیرات اجتماعی و ارزش درک شده بر تمایل به خرید درون برنامه ای و مدت استفاده از برنامه های تلفن همراه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 71-90]
-
مدرسه
بررسی نگرش مدیران و معلمان مدارس در خصوص جایگاه موزه به عنوان یک رسانه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش: مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهر شیراز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 53-69]
-
مدرنیته
کرونا و افزایش درگیری و تعارض در خانواده؟! [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 211-225]
-
مسئولیت اجتماعی
نقش روابط عمومی در تحقق دانشگاه دارای رسالت مسئولیت اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 97-120]
-
مشارکت اجتماعی
بررسی رابطهی بین مصرف رسانهای با سرمایهی اجتماعی؛ مورد مطالعه: جمعیت فعال (15 تا 64 ساله) استان همدان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 253-280]
-
مشارکت سیاسی
تبیین جامعهشناختی تأثیر مولفههای قوم گرایی بر مشارکت سیاسی شهروندان (مورد بررسی شده جمعیت نمونه ای استان بوشهر) [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 199-225]
-
مصرف رسانه ای
بررسی رابطهی بین مصرف رسانهای با سرمایهی اجتماعی؛ مورد مطالعه: جمعیت فعال (15 تا 64 ساله) استان همدان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 253-280]
-
مطبوعات هنری
برساخت انگارۀ هنر دینی معاصر در مجلات تخصصی هنر دینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-44]
-
معادلات ساختاری
بررسی روابط علی عوامل تاثیرگذار بر فرهنگ تفکر استراتژیک در سازمان تامین اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 67-96]
-
معادلات ساختاری PLS
تاثیرات اجتماعی و ارزش درک شده بر تمایل به خرید درون برنامه ای و مدت استفاده از برنامه های تلفن همراه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 71-90]
-
مکتب فراکفورت
تحلیل انتقادی رسانه های اجتماعی: مطالعه موردی کارکردهای تلگرام و اینستا گرام بر مبنای نظریات مکتب فرانکفورت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 175-193]
-
منابع علمی اینترنت
رسانههای جهانی و هویت فرهنگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه کاشان) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 91-116]
-
من واقعی
مطالعه من آرمانی دانشگاهی و من واقعی دانشگاهی (نمونه مورد مطالعه: بخش جوان روزنامه خراسان) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-244]
-
موزه
بررسی نگرش مدیران و معلمان مدارس در خصوص جایگاه موزه به عنوان یک رسانه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش: مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهر شیراز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 53-69]
-
میدان
پژوهش بوردیو در زمینۀ ادبیات: زمینهها، سهمها و نگرشها [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 307-332]
ن
-
نئولیبرالیسم
بوردیو و مسأله نئولیبرالیسم [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 87-102]
-
نخبه
«مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعهشناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]
-
نظریه
بین نظریه، روش و سیاست: موضع رویکردها به تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-160]
-
نظریه داده بنیاد
مولفههای سواد آب از منظر مدیران و روزنامهنگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان [دوره 10، شماره 41، 1400، صفحه 49-65]
-
نهاد آموزش عالی
مطالعه من آرمانی دانشگاهی و من واقعی دانشگاهی (نمونه مورد مطالعه: بخش جوان روزنامه خراسان) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-244]
و
-
واژگان کلیدی : " بازار پر رونق "
تاثیر رسانه های جمعی برتمایلات سرمایه گذاران بازار سهام [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 195-204]
-
واژگان کلیدی: تحلیل انتقادی گفتمان
بین نظریه، روش و سیاست: موضع رویکردها به تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-160]
-
والتر بنیامین
«مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعهشناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]
ه
-
هالۀ هنری
«مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعهشناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]
-
هرمنوتیک
تاثیر پیش فرض ها بر فهم از نگاه گادامر و نقش آن در زندگی روزمره انسان [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-185]
-
همبستگی ناپارامتریک اسپیرمن
کاربرد روشهای ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وبسایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 140-174]
-
هنر
برساخت انگارۀ هنر دینی معاصر در مجلات تخصصی هنر دینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-44]
-
هنر دینی معاصر
برساخت انگارۀ هنر دینی معاصر در مجلات تخصصی هنر دینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-44]
-
هویت
هواداری جهان-محلی: تحلیل صفحات هواداری ایرانی از سلبریتیهای ورزشی جهانی در اینستاگرام [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 45-70]
-
هویت فرهنگی
رسانههای جهانی و هویت فرهنگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه کاشان) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 91-116]